2016. október 13., csütörtök

TŰZOLTÓ AJÁNDÉKCSOMAG


Ezt a csomagot már akkor kigondoltam, amikor megláttam az X-Fire energiaital fotóját. Sajna, azt nem tudtam beszerezni, így mostanáig kellett várni az ötlet megvalósításával. Igaz nem energiaital, hanem vodka formájában (Firestarter), de végre lett egy tűzoltó készülékem!


Mivel a csomag neve  tűzoltó, a készülék mellé tűz is kell. Ehhez olyan nasikat kell összeválogatni, melyeknek a csomagolásán megjelenik a láng. Általában ezek a csilis, jalapeno paprikás és szuper/extra erős ízesítésű termékek. De Amerikában a fahéjas cukorkákra is előszeretettel alkalmazzák.

Azon kívül, kell egy alap is.  Én stílszerűen, a tűzoltáshoz régen használt vödröt választottam. Igaz, piros színben jobb lett volna, de így sem rossz.


Lássuk, milyen tűzes nasik vannak:


Beskidzkie pikáns fűszerezésű ropi



Pringles Hot& spicy



Lays Strong cheese&jalapeno és társai


Mogyi Mexicorn: mindegyik ebbe a termékcsaládba tartozó kukorica ilyen csomagolású,
Fire dragon extra erős csiliszósz


Ezeken kívül nézzük, mi jöhet még szóba:

Félix "pokol tüze" csípős ketchup
Hot Tamales fahéjas cukorka
Hombre Nachos Barbacue csipsz
Pepper King Habanero csipsz
XOX Corn Barbecue
XOX Feurteufel örödformájú csipsz
XOX BBQ snack
XOX Ringolino hot chili snack
Lorenz Rosty ribs csipsz


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése