2016. szeptember 18., vasárnap

EGY MÁRKA - EGY CSOMAG - MILKA


Azokból a márkákból nagyon jó tematizált csomagot lehet készíteni, amelyek többféle édességet is gyártanak. Ennek klasszikus példája a Milka. Kis és nagy táblás csokikat, kekszeket, drazsékat, nápolyikat, szeletes csokikat, piskótákat...stb. egyaránt készítenek, így már csak annyi dolgunk van, hogy összeválogassunk egy dobozra, kosárra valót és becsomagoljuk. A végeredmény egy igazán tetszetős csupa lila csoda lesz.
Én alapnak lila kosarat választottam, de itt lehet játszadozni a színekkel. Választhatunk pink alapot is, és célszerű, ha a masni, amivel átkötjük a celofánt, az is pink. Vagy türkizkéket, esetleg natúr színt.
Ez visz némi kontrasztot az egészbe, és izgalmasabbá teszi. Nekem a lila-lila is bejön.



Felhasznált édességek:

Milka Crispello
Milka wafelini
Milka nagy tálbás kekszes-joghurtos csoki
Milka Choco Jaffa
Milka csokilencsés 100 g-os csoki

Mindez kényelmesen belefér egy 10*28 cm rakodóterű kosárba.


Érdekesség képpen belecsempésztem egy könyvet is, ami a Milka szakácskönyv címet kapta. Erre egészen véletlenül bukkantam rá, de így még változatosabb lett a végeredmény.
A Milkának amúgy elég sok "nem édesség" terméke is van. Plüssök, dobozok, egyéb használati tárgyak. Így, ha ezekből be tudunk szerezni egyet-egyet, akkor azt is bátran felhasználhatjuk.

Karácsonyi verziója:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése