2016. szeptember 22., csütörtök

MUFFINDOBOZOS AJÁNDÉKOK



Nézzük, mi mindenre jó még a sütiszállításra szánt doboz?  Némileg át kell alakítani, de ez nem bonyolult feladat. Pusztán a belső kartonpapírt kell kiemelni. Végeredményként kapunk egy viszonylag nagy rakodóteret. Már csak fel kell töltenünk. De mivel?
Erre láthattok most néhány példát.


Szivárványos doboz:


Ez a kék-fehér kockás doboz már önmagában is derűt áraszt. Hát még ha telepakoljuk szivárványos édességekkel...!
A témához passzoló szalaggal meg aztán tökéletes lesz a végeredmény.


Felhasznált édességek:

Juicee Gummee Rainbow Pencils: színes hosszú gumicukorkák
Juicee Gummee Rainbow Belts: színes hosszú csíkok
Quickbury Ranbow Cookies: csokilencsével díszített kekszkorongok
Fini Roller rágógumi
Szivárványos botnyalóka




Az előbbi csomagnak a totál ellentétes hangulatát is el lehet készíteni.

Egy ilyen dobozba tökéletesen elfér az 500 ml-es fémdoboz. Én itt energiaitalokat válogattam össze, az ijesztőbb mintákkal. A végeredmény elég sötét hangulatú lett. Energiaitalkedvelő pasiknak javallott.


Felhasznált energiaitalok:

Monster
Maori
Cobra
No Fear





Koponyák doboz:


Szintén nem túl vidám, de annál érdekesebb végeredményt ad, ha csupa koponyás terméket teszünk a dobozba.

Felhasznált termékek:

No Fear energiaital
Skull Bone porcelán bögre
Hallowfizz koponyás robbanócukor
Horrorfizz csontvázas robbanócukor
Cool koponyás cukorka


Téli apróságként jegeskávé-kedvelőknek. 4 egyforma dobozú jegeskávé egymás mellé téve igen jól mutat.




Cuki, ha a celofánnal bevont tasakon kikandikál egy figura. Itt a doboz színéhez passzolva egy pink sárkányt választottam. Úgy néz ki, mint, aki sóvárog a süti után.


Természetesen pakoltam még bele néhány édességet is, mert a plüss nem tölti ki a teret. Történetesen ezek is rózsaszínek, de mivel kívülről azok nem látszódnak, másmilyenek is lehetnek.



Rózsaszín reggeli:





A muffinmintás dobozba muffinos bögrét is tehetünk. De mivel önmagában ez sem tölti ki a teret, a bögre színéhez igazodó nasikat is tehetünk.
Én itt egy csipkebogyós teát, egy Fruppa rózsalekvárt és egy Cerbona szeletet választottam.
A dobozt szintén sütimintás szalagokkal kötöttem át. Látható, hogy pusztán azzal, milyen szalagot választunk, ugyanaz a csomag különböző összhatást áraszt.



Téli, Mikulás, Hóember dobozok:

Sok hóember kis helyen is elfér.


Plüss és csoki hóemberek kombinációja. Szerintem jópofa ez a sokszínűség egy dobozban összezárva.




Mikulás:




Jegesmedve doboz:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése