2016. szeptember 12., hétfő

MÁMOROS AJÁNDÉKKOSARAK


Ezek a csomagok az alkoholos édességeken alapulnak. Természetesen az alkoholt se hagyjuk ki belőle.
Csinálhatunk tematizált csomagot is, csak rumosat, vagy csak pezsgőset. Ha ezt választjuk, kicsit nehezebb dolgunk lesz, de nem lehetetlen válallkozás.

Én itt egy kisebb vegyes alkoholos csomagot raktam össze.



A felhasznált termékek:

Törley mini pezsgő
Jacques pezsgős trüffel
Dianás cukor
Brazilian kávélikőrös drazsé
Teekanne Irish Cream tea
Weinrich whiskey-trüffelkrémes táblás csokoládé

Karácsonyi verziója:

Gyakorlatilag bármilyen csomagot karácsonyivá tudunk tenni, ha eleve karácsonyi mintás darabokat válogatunk össze, vagy becsempészünk egy karácsonyi figurát, esetleg bevetünk egy girlandot is.

Én itt egy mini karácsonyfával színesítettem a csomagot, illetve a kosarat egy arany girlanddal tekertem körbe.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése